The Cleaning Girl!

Nu är det så att man kan inte ens gå igenom mitt rum, alla grejer ligger huller om buller.
Och jag hittar inte alla mina saker heller, hur ska detta gå? , det ser bokstavligt talat förjävligt ut!
Madre and Padre klagar all the time!, så jag tänkte vara en flitig tjej och städa undan lite, nu när det närmar sig helg och allt. Och när man kanske får sovfrämmande, typ Tissie eller någon av grabbarna lixs., Då måste man iaf kunna gå in,
Men blir kind of irri, jag borde få värsta feta lönen ifall jag städar mitt rum! , Jamena, JAG städa? det är som om en miljonär skulle städa sitt eget hus, tsh. Helt katastrof! Mina naglar kommer förstöras dessutom! ;o
amagad.. amen vi hörs innan jag lägger mig anyway!

i know you love me! , hugs and kisses, ♥



två av mina småå högar! , wish me luck ♥


Kommentarer
Postat av: Cassandra

tack så jätte mycket! :)

är allt bra? (:

2009-07-09 @ 23:46:49
URL: http://casseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0