I know you missed me,.

Jag vet, skärpning jessie! , jag har inte skrivit på typ flera dagar lixsom,
men det har varit så himlans mycket nu. Typ som:
fest,sovit hos robin med tissie, cruising osv, men den som väntar på något bra, väntar aldrig för länge,
visst? =) i knööw. anyway, jag fick just mitt bankkort, jag hoppas jag fått min blogglön nu alltså,
annars blir jag ganska förbannad, jag menar, hur ska jag annars klara mig i sommar? ifall jag inte får mina löner,
man måste ju få det man förtjänar, förmodligen.
jaja, nu ska jag gå ner och duscha! , vi hörs om ett litet tag bitches!

i know you love me, hugs and kisses  ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Ja, superkul.

Trevlig fredag! ;)

2009-07-17 @ 13:01:18
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0