Godmorning Sunshine!

Vaknade för nästan en timma sen av att tissie ringde, " NU FÅR DU STIGA UPP", haha, hon vet att jag brukar sova så länge att man knappt hinner ut, men inte idag beby! Vi ska ha så jävla kul ikväll så inte en chans att jag missar det!
Först ska hon komma hit och vi ska fixa oss, men bara lite då, vi ska vara ganska så naturliga, som alltid.
Och sen ska vi på värsta partyt hos nån Emil, sen blir det väl någon efter balle hos någon, där man får sova osv..
Men vi får väl se vad kvällen har att erbjuda lixsom, jag och tissie kanske gör ett videoinlägg senare, så får ni höra lite mer om kvällen kanske, åtminstånde se hur jävla snygga vi är! men nu ska jag iaf masa mig ner i duschen, och ska även raka benen osv, så kmr bli super fresh ! och super snygg, som alla andra gånger. Fast jag är snyggast i pite, även ifall jag skulle gå med flotthår,osminkad och typ trasor på kroppen. The one and only, you know.

i know you love me, hugs and kisses ♥


natruligt in my
-♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0